kaķu dzīvē bija iestājusies krīze, bet, kamēr nebiju mājās, viņas to ir atrisinājušas; man ļoti patīk šī kaķu konfidencialitāte – slepenās vienošanās, neparastā draudzība; tas ir kaut kas tik dzīvs un pārsteidzošs, jo nav burtiski nolasām; tā ir paralēlā pasaule

protams, pēc I. stāstiem es satraucos, ka viena kaķis var otram ko ļaunu nodarīt, bet miers, man ierodoties mājās, bija spirdzinošs; paspēju aizmirst slapjās kājas un mokošo darba dienu, kuras spilgtākais notikums ir stulbajā turku seriālā sajauktais pasniedzējs, kas pasniegts kā apsniedzējs

patiesībā nevaru sagaidīt sestdienas sportu, kas, kā izrādās, ir sadomazohistiski patīkama lieta, un piektdienas frizieri

pašlaik man ir bail skatīties kontā

un sapnī es tik fantastiski lidoju! būs labi, J. atbrauc, viss atkal ir kārtībā – laikam sapratu, ka nekas nemainīsies, tāpēc sevi noliegt nav jēgas. uz tikšanos!

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

