kā uzlabot garastāvokli uz visu dienu? saņemot komplimentu: “par spīti tam, kā tu izskaties, es tevi uzskatu par īstu cilvēku”

nezinu, kāpēc, bet šādas patiesības mani ļoti uzjautrina. jo cilvēki turpina pierādīt sevi, un es varu mierīgi uz to noraudzīties, bez bažām. galu galā es tomēr neesmu īsts cilvēks (visās nozīmēs), tāpēc cilvēku dzīves muļķības varu laist gar ausi un palikt malā. to es atcerēšos ikreiz, kad man uznāks vēlme būt īstam cilvēkam, kā arī kādu domu graudu, ko atradu pinterestā, bet pārveidoju pa savam: kāpēc mēs domājam, ka mūs izglābs attiecības ar citiem vai mīlestība? nekas mūs neizglābs. tā ir. viss pārējais ir ilūzija.

jāmēģina turpmāk arvien atbrīvoties no ilūzijām, jābeidz traucēt īsti cilvēki.

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

