dzīves mūzika

http://youtu.be/S4KpICaOeVQ

Šodienas toni uzdeva Bahs tieši uz klavierēm, ne ērģelēm. Filma “Quartet” ļoti jauka. Jāsecina, ka angļi prot uzņemt vislabākās filmas par novecošanu.

Ir lietas, kas man darbā patiesi kaitina. Slotas kātu princips un nevēlamu darbu uzgrūšana man. Lai gan mani pat par jaunumiem neviens nepacenšas informēt.

Pagājušajā treniņā atkal biju olimpiskajā, jo manējo klubu vēl arvien remontē. Olimpiskajā dīvaini spoguļi treniņzālē, kaut kādi deformēti. Tādēļ man šķita, ka viens vīrietis līdzīgs manai pamatskolas mīlai… Hihi. Būtu dīvaini viņu satikt sporta zālē, labi, ka nebija. Bet treneris pastāstīja par sievieti, kas viņā iemīlējusies un gatava pamest vīru un bērnu viņa dēļ. Traģiski tas, ka nekas jau nerodas tukšā vietā, un es domāju par to, kurš vainīgs un atbildīgs.

Un tad es domāju – nesekmīgas attiecības un draudzības laikam domātas tam, lai iemācītu pieņemt un samierināties ar sāpīgo. Es jau tik ļoti uztrenējos neņemt pie sirds solījumus kaut kur doties, bet tad apjaust, ka solītājs aizdevies bez manis, ka nesatraucos, lai gan pamanu, ka arī jaunie draugi tā mēdz rīkoties. Labāk nesolīt neko, ja nevar solījumus pildīt. Būt spontānam arī labāk.

Rīt jābūt labai dienai. Un tad divas nedēļa ilgu. Ilgi.

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

2 responses to “dzīves mūzika

  1. 2 nedēļas šķiet kā nieks. 2 mēneši ir nopietnāka lieta.

Leave a Reply

