ēdiens, kuru apprecēt

kā Džona Grīna “Mūsu zvaigžņu vainā”, ēdot tajā smalkajā holandiešu restorānā Amsterdamā, teica Augusts: ja šis ēdiens būtu cilvēks, es viņu aizvestu uz Lasvegasu un apprecētu
šonedēļ es satiku tādu ēdienu, un, par pārsteigumu, tā izrādījās pasta – ēdiens, kas man negaršo, taču laikam nevajadzētu brīnīties
un šodien man nācās atzīt, ka man garšo arī ķirbis – cepts cepeškrāsnī, ar garšvielām
un es zinu cilvēku, kuru, ja būtu tā jūrasvelšu tagliatelle, es apēstu
cik dīvaini, kas viss, ko uzskatīji par konstantu un nemainīgu uz mūžiem, var tik ļoti izmainīties tik īsā laika posmā

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

