kazuāri ir visdīvainākie putni

Šī ir oficiāli mana iemīļotākā filma – The Intouchables. Dejoja viņš lieliski, un es pirmoreiz smējos, kad kāds jokoja par operu. Labākā filma par draudzību.

Šodien friziere, un atkal ir labs griezums, labākais pie viņas. Vakar dabūju negaidot rokaspulksteni. Ja es dabūtu brūnus zābaiņus, vispār būtu gandrīz simtprocentīgi laimīga.

Reizēm gadās, ka ieraugi kādu cilvēku, kuru nemaz, nemaz nepazīsti, un viņš tev uzreiz šķiet kaut kādā ziņā interesants. Tā man gadījās ar šo sievieti, kad redzēju viņu “Rigoleto” ģenerālmēģinājumā: http://www.satori.lv/raksts/8040/Margo_Zalite/Ada_man_loti_plana

Izlasīju arī, ka cilvēki vienmēr darot to, ko esot nosolījušies nekad nedarīt. Nu, es laikam vienu solījumu sev tomēr būšu pārkāpusi. Nekad nevar zināt, ko dzīve piedāvās.

Šķiet, drīz izšķirsies jautājums, vai varēšu piepildīt vienu savu vēlmi, gandrīz vai sapni. Un tas ižķirs arī būtisko jautājumu – būt vai nebūt.

Mēs neesam mazāk dīvaini par kazuāriem.

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

