MA

izdomāju, ka jāaiziet uz MA iepazīstināšanas lekciju par iestājnoteikumiem un studijām vispār, jo jau kādu laiku domāju, ka varbūt vajadzētu tur studēt glezniecību, taču pēc apmeklējuma sapratu, ka nevēlos tur mācīties, būtībā nevēlos mācīties parastu bakalaura programmu, mani interesētu iegūt praktiskas zināšanas, paglenzot pie kāda mākslinieka, iemācīties dažādas tehnikas, paņēmienus, nevis četrus gadus apgūt lietas, kas mani vairs īpaši neinteresē, turklāt četru gadu bakalaura programma tiešām ir domāta vidusskolu absolventiem, man šķiet, ar reālo dzīvi to apvienot nav iespējams

turklāt tā skola… viņa ir pretrunā pati ar sevi – akadēmija, akadēmiskās izglītības iestāde, kas būtībā jau iestājeksāmenos gaida topošo studentu ar akadēmiskām zināšanām, kurs tad nevis mācītu tos četrus gadus, bet gan brucinātu, cenšoties panākt, lai students atrod savu stilu, taču akadēmijai tieši būtu jāmāca tas akadēmiskums, būtu jāmāca gleznot, zīmēt cilvēka figūru, portretus, klusās dabas, nevis jāgaida, ka reflektants jau nāks ar tādām zināšanām; tas apliecina vien to, ka Latvijā nav nekāda mākslas akadēmiskuma, kāds tas ir, piemēram, Krievijā, Itālijā, savas akadēmiskas skolas, sava stila, uz kura bāzēties, tas nozīmē, ka akadēmija darbojas kā kkas pretējs akadēmijai, un man tas laikam nav īsti saprotams, jo, ja es tur ietu, tad iegūt akadēmisko izglītību, nevis kaut ko lauzt

un viens no zariņiem (viena koka) lasīja studiju baušļus, no kuriem viens skanēja: esi pats; un es varu būt es pati, nestudējot akadēmijā, līdz ar to – priekš kam tādu izglītību? bet man noteikti būtu interesanti apmeklēt tiešās gleznošanas lekcijas, tīri informatīvi un pieredzei; tad iedomājos, varbūt kādreiz varētu pagleznot kopā ar Dainu, viņa varētu kaut ko vairāk pastāstīt

jā, labi, ka aizgāju, apmierināju ziņkāri un izkliedēju šaubas

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

