least favourite life vs. most favourite life

sapnī redzēju, ka atgriezos strādāt iepriekšējā darbā, visi tur bija, tikai mazāk un daudz draudzīgāk, jaukāk, dīvaina sajūta, visu sapni es domāju: vai tiešām es atgriezos un kāpēc, tiešām? kad pamodos, domāju – es atgrieztos, ja tur būtu tik jauki kā manā sapnī

decembra beigās nostrādājos, vnk nereāli, un kāpēc? lai pēc pusotra mēneša saņemtu 30 eiro (un es pat nevaru par to nopirkt sudraba krāsu)

J. atkal operācija, nezinu sīkāk; pamazām viņam tiek atņemts, un citiem tiek atņemts viņš

izmantošanu es sajūtu, tā ir pārāk pazīstama

vs.

konstatēju, ka mana angļu valoda nav nemaz tik slikta, kā es visu laiku domāju un baidījos

varbūt esmu vienīgais cilvēks šajā pasaulē, kuram otrā true detective sezona patika tikpat ļoti kā pirmā, varbūt pat nedaudz labāk – cilvēki reālāki, varoņu nav, lai gan pirmajā sezonā izkoptāks aktierdarbs, jo mazāk personāžu, tāpēc tiem dažiem jāizvelk uz sevis viss kopums

death stock atsūtīja bildes ar ņujorku; kādreiz noteikti

pēkšņi vienā dienā es sajutu, ka vairs nav nekādas pagātnes, ka nekas vairs nevelk atpakaļ, tikai uz priekšu, viss ir brīvs, es esmu brīva – no Tevis un K., no visa, palicis neparasts tukšums, reizē viegls un tumšs, jo nav zināms, kas nāks tā vietā, tas var būt jebkas; vienīgi gaidīšana nogalina

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

