neiziet no prāta

saņēmu no viena cilvēka sveicienu dzimšanās dienā, kas lika man mainīt viedokli par šo cilvēku vai vismaz radīja sajūtu, ka ne viss ir tā, kā man bija licies, bet varbūt… es nezinu, jebkurā gadījumā tieši šādu sveicienu es negaidīju, un tas man lika kaut kādā veidā sajusties mazliet, mazliet neērti, taču tas bija tiešām jauks

vēl saņēmu sveicienu, kuru patiesībā gaidīju, bet pieļāvu, ka tas varētu būt iemesls tālākai sarunai, kas tomēr nesekoja; bet tā bija problēma jau no sākuma – aktivitātes un iniciatīvas trūkums – man vajag lai apkārt sprāgst burbulīši no sajūsmas, ko kāds ir radījis manī, nevis ko es esmu kādā radījusi; protams, ir labi, ja kādam paveras apvāršņi, bet es gribu, lai arī man tie pavērtos

daudzējādā ziņā nespēja vai negatavība runāt atklāti ar dažiem cilvēkiem rada vēlmi noslēgties – pietrūkst tās otrās pasaules, otras dzīves, ļoti, ļoti pietrūkst, un varbūt tas ir galvenais iemesls, kāpēc dzīve vienatnē liek justies labi un pilnībā brīvi

savdabīga sajūta, sākoties tiem 30

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

