vektori

rosība apkārt, viss notiek, lai gan pietiek arī aizķeršanos, taču tas piederas pie procesa -galvenais ir tas, ka tā ir tikai un vienīgi kustība uz priekšu

kaut kur iekšienē dažbrīd soļoju arī atpakaļgaitā, bet tad saņemos un vairāk soļu speru tomēr uz priekšu – rosīšanās palīdz, un kaut kur smadzenēs ir atslēdzies kāds nevajadzīgs slēdzis, nav vairs nekādu īssavienojumu

kāds noliek priekšā stop zīmi; neievēroju, eju pāri un garām – man vienalga, cik saprotu, man tāpat viss sanāk un izdodas tikai vienatnē (vienīgi nelaipnību gan nesaprotu – arī dažbrīd no it kā draugu puses)

tā straume mani nes, es ļaujos un atkal esmu es pati – sev (bez cerībām, bez gaidīšanas, bez vilšanās)

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

