supersvētdiena

vispār šī nedēļas nogale bija viena no labākajām, ko varu atcerēties – man bija tā iespēja būt ar sevi; visi aizbrauca svinēt omītes dzimšanas dienu, bet es svinēju sevi; to, protams, nesaprata neviens no iesaistītajiem, taču man tas bija svarīgi, un vispār – ja es varu būt viena un ar sevi, es to izmantošu pilnībā (taču to ir arī grūti saprast)

šodien gāju pēc vecām gleznām, paņēmu, un tas nozīmē, ka vēl viens posms aiz muguras, tur atgriešanās nebūs, taču tas nav slikti, tas ir pat ļoti labi – visam jāvirzās uz priekšu, un nekas nav akmenī cirsts

paēdu vakariņas ārpus mājas, kas nozīmē, ka gastronomiska labsajūta ir iegūta, un noskatījos “A Bigger Splash” – šo es varētu sākt uzskatīt par vienu no savām iemīļotākajām filmām, tik ļoti man patika

ja bija teikts, ka šodiena jāizmanto pilnībā, tad tā arī izdarīju, un esmu ļoti, ļoti ar sevi apmierināta (kas savukārt nozīmē, ka es sapratu – ir lietas, kas notiks pašas no sevis un kuras es nevarēšu ietekmēt, bet man vienkārši tas ir jāpieņem un jāatceras, ka tas mani neierobežo)

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

