1. iemīļotākā vieta

daudz domāju par to, ko īsti nozīmē “iemīļotākā vieta” un sapratu, ka tas var nozīmēt daudz ko – vietu, kur pavadi laiku visvairāk, vietu, kur tev patīk pavadīt laiku, vietu, kurā jūties labi, utt. šādiem kritērijiem atbilstu daudz vietu, taču es īstenībā neesmu vietām pieķērusies, ja tā var teikt, vismaz tagad vairs ne; vairāk vilinošas šķiet potenciālas vietas – iespēja apgūt jaunas teritorijas… nedaudz dzīvnieciski, bet kaut kas taču mūsos no instinktiem ir saglabājies; par šo es rakstu arī stāstu – par vietām un cilvēkiem, un to uztveri, jo man šķiet ļoti interesanti, kā dažreiz tas viss savstarpēji savijas un ir saistīts – nekas nepastāv atsevišķi no kaut kā cita, īpaši ja runa ir par cilvēku pasauli

no tāda aspekta, tas ir, atdalot cilvēkus un vietas kā atsevišķas vienības, es varētu teikt, ka pēc ilgiem gadiem, kad es nekur īsti nejutos kā mājās (kopš pārvākšanās no bērnības paradīzes), pašreizējais dzīvoklis, mana istaba un gulta, kurā es daru visu, sākot ar gulēšanu un beidzot ar strādāšanu, ir mana iemīļotākā vieta; māju sajūta… kad ievācos šajā dzīvoklī, tā parādījās, un ilgu laiku man īstenībā par visu vairāk ikdienā gribējās atgriezties tieši mājās, ierušināties savā sedziņā un klausīties mūziku, un bužināt kaķus, un es nevarēju atēsties tās sajūtas – būt vietā, kur jūties labi, kur neko nevajag, kur nekas netraucē, īpaši vienatnē, klusumā, kas saprotams un pieņemams tikai man

man gribējās ievest savā mājā kādu īpašu cilvēku, bet, kad to izdarīju, viņa nesaprata, vismaz man radās tāda sajūta, un tad es sapratu, ka tā ir tikai mana, vienīgi man paredzēta vieta, un kopš tā laika es izvairos dalīties šajā sajūtā – kas noteikti nav nekas labs, bet savu mācību es guvu; bet varbūt kādreiz kāds sapratīs, un tad jau viss būs kārtībā

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

