2. cilvēks, kuru es apbrīnoju

pienācis laiks atbildēt uz otro rakstīšanas rosinājumu, lai gan vajadzēja jau vakar, taču nebija laika, jo ir daudz darba, gatavojot projektu un darot citas lietas, kas daudzējādā ziņā ir saistītas ar cilvēku, ko es apbrīnoju

lai arī man nepiemīt tieksme izvirzīt un izvēlēties elkus, es apbrīnoju tādus cilvēkus, kuri ir patiesi sirsnīgi un labsirdīgi (varētu teikt – ir tādi bez jebkāda iemesla); man ir palaimējies iepazīties un sadraudzēties ar tādu cilvēku, un viņš ir kļuvis man patiešām nozīmīgs, jo no viņa var daudz ko mācīties un iegūt tieši garīgi, kā arī viņu var apspriest tādas lietas, kas mani interesē, bet par kurām liela daļa apkārtējo cilvēku neinteresējas, un runāt ar šo cilvēku nozīmē tik ļoti apjaust laika dziļumu un cilvēka dzīves nozīmību kosmosa kontekstā,  ka jāpiebilst – tam visam nav nekāda sakara ar ezoteriku, bet dzīvi, laiku, nāvi un dzeju

pašlaik es ceru, ka man izdosies izdarīt to, ko esmu iecerējusi, un tā tad būtu mana pateicība, ka man izdevies šo cilvēku satikt, iepazīt un saukt par draugu

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

