4. labākais kompliments, ko esi saņēmis

pie šī es iesprūdu, domāju vairākas dienas; nav tā, ka nebūtu saņēmusi komplimentus, bet man nekas nenāk prātā; vai tiešām es neesmu nevienam no tiem noticējusi? nē, nav tiesa, divus es atceros – vienu, kas droši vien nebija domāts kā kompliments, otru, kas man lika justies tā, it kā mani tiešām kāds būtu nedaudz iepazinis, bet nekas no tā vairs nav taisnība, un neko no tā nav vērts atcerēties


pieturēšos pie sajūtas, ka vēl tikai mazliet ir jāpagaida un tad viss būs ļoti labi

tāpat pēdējā laikā atgādinu sev vienīgo jēdzīgo, ko esmu sev izvirzījusi par moto: nekad neskaties un neej atpakaļ

tik uz priekšu, tik uz priekšu, viss taču būs labi, vai ne?


man šķiet, ka esmu atklājusi garšīgākās zupas recepti

T pilsētā pirmo reizi mūžā ēdu eggs benedict, ļoti labas

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

