ģd

ģd pagāja patiesībā forši – prieks, ka izdevās visu saorganizēt tik labi, cik vien iespējams, bet nogurums gan ir liels, tomēr arī šādi pasākumi ir darbs, un darbs bez brīvdienām nav nekas labs; pozitīvi, ka līdz septembrim nekas tamlīdzīgs vairs nebūs

ir dažas lietas, kas man nepatīk: ja ir sarunāts, ka es par kaut ko atbildu, tad nevajag mani kontrolēt un pārbaudīt, it kā es neko neplānotu darīt, un man nepatīk prasīt naudu, kas man pienākas pēc vienošanās

ir dažas lietas, kas man patīk: jauki cilvēki, kas ir atsaucīgi un izpalīdzīgi, kā arī tie, kuri ikdienā smaida mazāk, bet tad, ja tevis rīkotā pasākumā ierodas, smaida vairāk, tie, kuriem patīk tas, ko viņi dara un kur viņi atrodas, entuziasms un azarts, ieinteresētība, peldes pusnaktī, agri sēņošanas rīti, meža zemenīšu smarža

vienā ģimenē bija ārkārtīgi sirsnīgs puisītis – viņš bija atradis trīs meža zemenītes: vienu iedeva mammai, otru man un trešo apēda pats

gliemezīši gan bija noslēpušies, bet dažus satiku pa ceļam uz sēnēm, un sēnes ir, tik jāmeklē

un vēl ir interesanti, kurp vīsies nesen atrastais ceļš, zinot, ka iepriekšējais bija strupceļš

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

