briesmīga diena

šodien bija briesmīga diena – es nezinu, kāpēc vienmēr uzpeld kaut kādas vecas lietas, kurām jau sen būtu jābūt mirušām, bet uzpeld un padara visu briesmīgi briesmīgu, un cilvēki ir tik… egoistiski, es nezinu, pat neiedomājos, ka var tik ļoti visu attiecināt uz sevi un uztvert tikai caur savu prizmu, nemaz neiedomājoties, ka dažreiz kaut kas notiek arī ārpus viņu varenās personības

labi, ka darbā esmu vienu, no rīta pat apraudājos, bet laikam bija 3. prognoze šodien, jo vēlāk kolēģe atnāca un teica, ka dabūjusi sodu, braucot ar mašīnu

un visādi dīvaiņi aktivizējas, un visiem citiem (ūd.v) viss ir ok, tikai es kkur esmu apmaldījusies, un no tā es esmu briesmīgi nogurusi (jācenšas arī pielikt pūles un izvairīties no sevis mocīšanas, labāk spēlē, vecenīt, pokemon go)

 

Skaņai: Baložu Pilni Pagalmi “Jūlijs – īpašo piedāvājumu mēnesis”

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

