labās lietas

mana kolēģe pieraksta katru dienu dienasgrāmatā visas labās lietas, kas pa dienu notikušas; viņa saka, ka tā ir kļuvusi daudz pozitīvāka un spēj labāk novērtēt to, kas notiek ikdienā

es negribētu pierakstīt labās lietas katru dienu, jo man vienlīdz svarīgi ir pierakstīt to, kāpēc nejūtos tik labi, taču šodien es pavisam noteikti gribu pierakstīt labās lietas, kas notika:

  • man veltīts dzejolis ir publicēts grāmatā
  • restorāns Singh’s (lieliskākais ēdiens, ko pēdējā laikā nācies baudīt restorānos)
  • detstoka bildes (nereti pārsteidz; vienu pievienoju)

Death_to_Stock_Tactile_3

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

