nedēļas kopsavilkums

daudz emocionālas nestabilitātes pārslodzes rezultātā, īpaši briesmīgi bija brīdī, kad pateica, ka man būs sestdien un svētdien jāstrādā, man šķita, ka neesmu dzirdējusi neko briesmīgāku, bet tad, paldies dievam, tas atcēlās, un es biju atkal ļoti priecīga, laikam sen nebiju par kaut ko nenotiekošu tik ļoti priecājusies; līdz ar to rīt jūra un gaiss, un nedomāšana

protams, sanāca izsamist, ka vienmēr uzrodas kāds cilvēks, kuram es bez jebkāda iemesla nepatīku, bet nu tas arī pārgāja līdz ar domu, ka darbs ir darbs, ideāli nebūs, un es vienmēr varu ieņemt savu pozīciju attiecībā pret šo cilvēku, un šī pozīcija būs vēsa pieklājība, un nekas vairāk, bet vienlaikus es aizdomājos, ka tādā gadījumā šī nebūs vieta, kur es vēlēšos ilgstoši palikt; lai nu kā, trīs gadu termiņu solos izturēt (ja mani nepatrieks ātrāk)

visbriesmīgākā diena bija trešdiena, man šķita, ka mani nekad neliks tie darbi mierā, ka visi cilvēki ir pret mani sazvērējušies (plus redzēju uz ielas G., kas izlikās, ka mani nepazīst), bet tad vakarā parunājos ar autori, kas bija visai forša, un palasīju sardīnēnam grāmatiņu, palika labāk, līdz, protams, vajadzēja m. sakasīties ar lielo kaķi vakar, lai atkal nebūtu labi, un es tik ļoti gribu savu dzīvokli, ka man besī, ka nevaru neko atļauties, bet mērķis ir – meklēju, domāju, rēķinu un ierakstu vēlmju listē: dzīvoklis

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

