miegs

nedēļas nogalē bija darbs izbraukumā, kas nebija tik traki noslogts kā vasarā, bet tomēr secināju, ka gulēt tur, kur ir pilns ar pelēm, ir ļoti grūti; nebūšu es laikam tik liels dabas draugs, lai mani tas neuztrauktu; turklāt pirmajā naktī bija briesmīgs pilnmēness, tāpēc gulēšana bija ļoti dīvaina; labi, ka manam guļammaisam ir lieliskā kapuce, kurā var ietīt galvu tā, ka ārā paliek tikai deguns, daudz drošāka sajūta tad

bet tas viss ir radījis lielu miega badu, ko vēl nespēju piepildīt, un vakar kaķis negribēja dzert zāles, tāpēc saskrāpēja mani no vienas vietas asiņainu (man šķiet, ka viņš, par to ka neļāvās norīt to tableti, jūtas varen lepni)

un vēl – šogad esmu kā no laivas izmesta un nekādi nesaprotu, ko vilkt šajā rudenī

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

