kur es pazudu?

laikam dzīvē, daudz kas notiekās, darbi visādi un aizņemtas nedēļas nogales, neatceros, kad pēdējo reizi nedēļas nogalē nedarīju neko, vnk gulēju mājās, visu laiku ir, ko sadarīt, bet tā forši, patīkami, ir kaut kāda laime pilnīga vai tamlīdzīgi, plus bija visai ekstrēms brauciens uz Stokholmu ar kuģi lielos viļņos, kad nemaz negribējās stāvēt kājās, tikai gulēt un nekustēties, bet ar savu devu smiekliņa par to visu

vispār dažas prognozes piepildās, man šķiet, laimīgajiem piepildās, jo es ļoti gribēju braucienu uz Stokholmu, un tas atnāca pats no sevis, no sardīnēna, kurš nezināja, ka gribu, un tad man atlika tikai iedomāties, ka, ja jau šis ir ceļojumiem labvēlīgs laiks un ka ar Vāciju būs par maz visam gadam, es tiku pie Bulgārijas, kas ir vnk neiedomājami, ka tieši es tiku

nezinu, kas notiek, bet, iespējams, man šobrīd tiešām nebija jādabū dzīvoklis Dubultos (kaķi, lūk, viņiem nepatīkot), bet bija jādabū ceļojums (varbūt vēl kādu?); paldies, karma!

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

