viss atkal pa vecam

atgriežos vasaras sajūtās – bet tās ir tādas, ka šķiet, esmu tukša muca, kurā nekā nav

tas nav nogurums, tās ir skumjas, bet arī nogurums

zivs burgers hesītī ir visai labs

man ļoti, ļoti, ļoti nepatīk seminārs, kas man jāapmeklē no darba, un es ļoti ceru, ka mana attieksme pret darbu tādēļ nemainīsies, jo man mans darbs ļoti patika līdz šim

dažreiz viss notiek tik dīvaini, ka jādomā – kādam vnk noskauž

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

