progress

iztīrītie plaukti nes augļus, sanāk domāt par sevi, un ir ļoti labi, un tad nāk senās lietas priekšā (piedod, bet to, kas bija, tu nogalināji, ne es), un, iedomājies, ir pilnīgi viegli pateikt nē tam visam, jo ir atgūta pašvērtība

sev pilnīgi netipiskas situācijas, jauni cilvēki (kompānija, kur visi lielākoties ir veģetārieši un vegāni, atklāj jaunas garšas!), kontrole pār to, kur sevi iesaistīt, un ģeniālākais Jaungads ieplānots, tas būs graujoši!!! gaidu ar nepacietību jau tagad, bet papriekš nākamnedēļas teātri, 18. nov. pasākums, tad Vācija un decembris, kurā tiek solīti negaidīti pārsteigumi

man patīk tas, ka viss tiešām notiek tā, kā tam jānotiek, man patīk visi mazie atgādinājumi, ko es saņemu, man patīk turēt sev dotos solījumus un pieturēties pie saviem principiem

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

