gara diena

vakar bija ne pārāk patīkama diena – nācās daudz domāt un pārdomāt par darbu, un vai tas iet tādā virzienā, kā es vēlētos; vakarā vēl bija teātris (“Cerību ezers” – visai labi un spilgti), un beigās briesmīgi sāka sāpēt galva, nācās dzert ibumetīnu, lai varētu aizmigt; darbs pagaidām lai paliek tāds, kāds ir, mans mērķis ir trīs gadi, tad redzēs; pagaidām jāpieņem tas, ka jādara tas, kas nepatīk, bet tas ir normāli, vienkārši jāpierod pie domas, un labi, ka man ir laiks, vienatnes laiks darbā, lai visu apsmadzeņotu; un labi, ka es cenšos neko nesasteigt un nepieņemt pārsteidzīgus lēmumus – mācos pārvarēt sevi

bet vispār laikā, kad esmu spiesta komunicēt ar cilvēkiem mākslīgā veidā, manipulējot ar domu, ko viņi vēlētos dzirdēt, nevis balstoties uz dabisku sarunas virzību, es konstatēju, ka man paliek arvien grūtāk komunicēt normāli, ka man vispār negribas komunicēt, ka es labprāt vienkārši klusēju, un tas ir briesmīgi, man tas nepatīk, man nepatīk, ka esmu spiesta uz kaut ko, un man nepatīk, ka pirmā reakcija uz to ir pilnīga noslēgšanās (tāpēc labāk runājiet ar mani pirmie)

dienas labākās lietas: saņēmu uzaicinājumu doties uz teātri, kas bija superforši un liels pārsteigums; vai tas īstenosies, nezinu, redzēs, bet man patīk ideja, jo laikam neviens man nekad iepriekš nav piedāvājis tikšanos teātrī, un tas ir kas tāds, kas mani ielīksmo

otra lieta: šis tests https://www.16personalities.com/free-personality-test – viens no labākajiem personības testiem, jo par to sanāk pēdējā laikā daudz domāt, un rezultāts ir ļoti precīzs, interesants:

tips

personības tipu atpazīšanas kontekstā jāsaka, ka mans priekšnieks domā, ka viņam labi sanāk atpazīt tipus un komunicēt ar viņiem, bet īstenībā viņš reāli sūkā šajā jomā… vēl neesmu sastapusi savā darbā cilvēkus, kas būtu pilnībā sapratuši, ko viņš no viņiem grib, un kas nebūtu minējuši, ka bieži vien neko nevar saprast, tāpēc, jā, es domāju, ka nepietiek tikai ar formālu komunikāciju, vienvirziena komunikāciju, ka nepietiek uzdot jautājumu un atbildēt forši, un uzreiz uzdot nākamo jautājumu; galvenais ir pilnīgi cits – ielikt tajā visā saturu un netērēt citu cilvēku laiku, un nelaipot, bet būt tiešam

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

