Dāvids Pankovskis

Z-svētku pasākums darbā ieguva pavisam jaunu “skanējumu” vakar sapulcē, kad izrādījās, ka neviens neko nav noorganizējis, kad es pateicu, ka neiešu, jo izklausās garlaicīgi; tad man pajautāja, kas ir interesanti, es pateicu, bet atteicos kko plānot, jo, pag, ā, es taču piedāvāju to izdarīt pirms pusotra mēneša, bet man pateica, ka neļaus man organizēt, jo es nejēdzu to darīt; ha

aizgāju uz Jarmarku, kas izrādījās visai mazkvalitatīvs pasākums – mācību darbiņi smuki noformēti un tiek pārdoti par bargām naudām, par ļoti bargām naudām; ļoti šaurs, daudz cilvēku, iespējams, gleznas bija labākais, bet tās pat nebija iespējams aplūkot, jo nebija vietas; biju vīlusies, jo gaidīju labākas preces

bet Tokio City ir vesels litrs viskija ar sulu pa lēto (sulas tur tiešām bija maz), kas visu nedēļas murgu aizskaloja jauki prom, uzzināju par Antonu, kas mani iepriecināja un sasmīdināja, un atgriezos foršajā dīvainajā bāriņā, kur dzima ideja par ideālāko pseidonīmu – Dāvids Pankovskis, kurš varētu 1000 uzreiz nopelnīt ar romānu par latviešu erotiku Jaunzēlandē

vispār šī bija ārkārtīgi traka nedēļa, bet viss notiek tā, kā tam jānotiek, un es zinu, kam ir jānotiek, lai viss būtu labi; pagaidām tas nenotiek, tāpēc ir vienkārši jāpārdzīvo tam pāri, un īstenībā viss ir labi – pa mierīgo, kā arī tam vajag būt, jo, ja kkas nomoka, no tā vajag atbrīvoties, nedrīkst ļaut sevi izmantot

ā, un man ir kaudze jaunu grāmatu (ak dies, ak dies, sirds noasiņoja, redzot, cik neglīts vāks uztaisīts grāmatai, kurā es ieguldīju ārkārtīgi daudz darba, lai tā būtu laba – un tā (izņemot vāku) ir laba!)

un man ir mans jaunais “projekts” – 100o origami dzērvītes, lai piepildītos vēlēšanās

 

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

Leave a Reply

