just me

ES NEVARU SAGAIDĪT SPOGUĻMOZAĪKAS

ES NEVARU SAGAIDĪT SPOGUĻMOZAĪKAS

ES NEVARU SAGAIDĪT SPOGUĻMOZAĪKAS

un es nesaprotu, kāpēc nevar janvāri pasludināt par ziemas miega mēnesi

nevajadzētu domāt

Londonā ir ārkārtīgi daudz, ko redzēt, bet uz Harija Potera izrādi biļešu vairs nav, tā vietā es varētu aizbraukt uz Harija Potera filmēšanas studiju, bet varbūt vienkārši klaiņot kaut kur, īpaši nedomājot; jāsagaida ceļvedis, tad izdomāšu

About autorsanonims

A[utors] A[nonīms] - par sevi un šķībo dzīvi, kuru negribot nākas dzīvot

3 responses to “just me

  1. Tu dodies uz Londonu?

    • autorsanonims

      Yess! In March.

      • Oooo! Tur ir tik daudz ko redzēt! Paņem riekstus līdzi, varēsi draudzēties ar parku vāverēm. St. James Parkā un Heidparkā tādu ir daudz 🙂 Un vēl ir arī Soho, kas ir vienkārši interesanta vieta vēlās pēcpusdienās/vakaros. Un Dabas vēstures muzejs un Britu muzejs, kur laiks vienkārši pazūd.
        Londona ir brīnišķīga 🙂

Leave a Reply

